Hm

Hi guys , tetiba rasa nak tulis blog pulak . Sebenarnya aku tengah kecewa , sakithati , sedih semua . Aku taktau macam mana nak lari dari semua ni , sumpah ni first time aku rasa sakit mcm ni . Aku taknak cerita buruk dia dkt blog aku , aku ada rasa sayang dkt dia lagi tapi aku kena tinggalkan dia and lupakan dia . Aku tak dapat terima apa yg dia dah buat . Aku taktau nak cakap macam mana lgi , bila aku teringat dia je mesti aku menangis . Tiap2 masa bila ingat dia aku menangis and sakithati sorang2 . Aku kena terima hakikat yg dia bukan lelaki yg baik mesti pun aku nak kahwin dgn dia . Aku betul2 nak kahwin dgn dia tapi dia dah buat bnda yg paling aku benci yg aku tak dapat terima dgn hati yg terbuka . Sekarang ni aku tak faham la dgn dia , suka diamkan diri , lari dari masalah . Dahla , lagi banyak aku fikir pasal dia lagi sakithati aku ni . #Sorry kalau ada typo , takda mood :( Thanks for read :/