Baru nak update . Bacalah .

Hi people , dah lama aku tak update blog & seriously rindu gila zaman2 blog aku dulu . Apa yang aku pernah update tu semua kenangan aku takkan lupa , kalau rajin tekan lah older post blog aku tu . But dengan zaman remaja sekarang ni aku selalu sibuk then tak sempat nak update blog pun , nak edit blog pun tak sempat . Before this mesti ada dengar cerita pasal aku ada break dengan abbie , kitaorang break disebabkan Blackberry baru dia & Facebook dia . Aku pun terima semua tu dengan redha & tabah . CEH CEH . Masa kitaorang break tu aku pun merasai zaman single dengan penuh gemilang , best juga SINGLE ni tapi dalam masa yang sama aku rindu Abbie . Hm . Lepas 2Minggu aku dengan abbie bincang cara elok dan kitaorang start newlife & buka buku baru . We start couple & happy together . Atas syarat , berubah & tukar number :) Okay Abbie iloveyouu :)

Thanks for read dude :)