so what ?

First first je masuk kelas semula. Cikgu gila ada dekat depan. Duk tension je marah kite orang. Aku ketawa keseorangan. Lepas tu, zaf cakap dekat cikgu nak pergi amik buku. Padahal nak makan spaghetti dia tu. Dia pergi dengan mas. Lepas tu, dorang pun masuk kelas balik.

Aku: Weh, korang makan dekat mana tadi?
Mas: Dekat kantin. Habis kite orang balun.
Aku: Oh, habis? Aku tak dapat rasa pun. *Padahal dah rasa dua sudu
Mas: Weh zaf, farahin tak dapat lahh!
Zaf: Ha? Oh, sorry sorry.
Aku: Oh, sampai hati kau zaf. *Dalam hati gelak gelak
Aku cakap dekat meen: Weh, kita kenakan zaf nak? Kita buat dia rasa bersalah sikit. Hahaha. Meen kata: Okay
Meen: Oooo, zaf. Orang lain bagi rasa. Dia (aku)? Kau tak simpankan sikit.
Aku: Diam *buat buat sedih.
Zaf: Sorry lah wey. Aku ingat semua dah rasa. Sorry sorry :(

Dah lama lepas tu, aku cakap kat zaf sambil ketawa sikit sikit. Zaf, sampai hati kau. Takpe takpe. Haha. Mas ni pulak mencelah: Eh, kau ingat kau buat macam tu ade orang nak layan kau keh? Aku macam, blank. Pahal pulak minah ni. Aku cakaplah: Kau apahal? Aku dengan meen bergurau je kot. Cube kalau kau diam je. Dia kate: Ni ha, aku nak jadi macam kau. Apa kau rasa apa kau rasa?
Lepastu, aku dengan dia bertikam lah lidah. Sakai gila. Aku duduk belakang, belajar dengan Ain. Susah betul ade orang macam kau ni Mas =.=


eh babi , kaw ingat kaw merajukk macam tuw ada orang na layan kee ? kaw kan suka buad perangai , btw aku suka kaw tulis macam kat atas neyy ,